perjantai 18. marraskuuta 2022

Yhteistyöpaja Vestiksessä

Tulin juuri kotiini ja istun pimeässä huoneessa kirjoittamassa. 
Olen hyvin väsynyt. Nyt päivä on ns. pulkassa.

Tänään osallistuin kokemusasiantuntijan roolissa Vaasan setlementillä järjestettyyn ''Mikä ihmeen nepsy?''- nimiseen yhteistyöpajaan.
Tämän päiväinen kokemusasiantuntija tehtäväni poikkesi muista kokemusasiantuntija- tehtävistäni sillä tavoin, ettei minua kutsuttukaan pitämään puhetta. Tänään roolini oli osallistua keskusteluun, tuoda omia ajatuksia, kokemuksia sekä pohdintojani esille.

Tämän päiväinen oli mulle todella tärkeä kokemus. Mä olin hyvin varautunut siihen, etten mitenkään pysty olemaan paikalla koko päivää. Ja etten pysty lähtemään yhdessä muiden kanssa syömään minulle tuntemattomaan ravintolaan.

""Tässä välissä haluan kertoa, että tämän minun kirjoitus tästä päivästä meni nyt niin syville vesille, etten tule sitä jatkamalla pääsemään tuskin koskaan siihen asiaan mitä halusin alunperin kertoa. Tämä on minulle hyvin yleistä ja tämän takia suurin osa blogiteksteistä on julkaisemattomia sekä kesken eräisiä. Menen nyt siis suoraan asiaan"

Halusin siis kertoa, että minä pystyinkin olemaan koko päivän tässä toiminnassa mukana. Kävin myös syömässä. Sain rentoutumishetkiä. Sain pitää kuulokkeita ravintolassa. Ulkona oli ihana ilma. Satoi hieman lunta. Minulla oli mukavaa. Olen iloinen, että sain osallistua tähän tapahtumaan.

-Lotta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki lapset eivät pidä huvipuistoista

Vaikka koin lapsena kouluarjen raskaana, koin silti, etten oikeastaan halunnut, että kesäloma tai muut lomat koskaan alkaisivat. Tai, että n...