tiistai 22. helmikuuta 2022

Avasin oman nettikaupan

Tänään on 22.2.2022

Koin paljon ahdistusta lapsena ja uskoin, että sitten kun olen iso ahdistus helpottaa. Tämä ajatus loi uskoa ja toivoa tulevaisuuteen. 
Keksin erilaisia päivämääriä jolloin ajattelin ahdistuksen helpottuvan. Olen ollut aina ihastunut numeroon 22 ja se toistui aina päivämäärissä joita odotin. Olin täysin varma siitä, että sinä vuonna kun täytän 22 -vuotta, päivänä 22.2 tapahtuu jotain merkittävää. Se vuosi, kun olin 22- vuotta tulisi olemaan muutenkin merkittävä vuosi elämässäni, näin uskoin. Ja se toteutui.

Juuri tuona päivänä minä sain autismikirjondiagnoosin. Se ei ollut mitenkään suunniteltu asia, en sitä millään tavalla voinut edes suunnitella. Sain lääkärin ajan, joka jostain syystä vaihdettiin toiseen päivään, joka sattumoisin oli 22.2. 

Kuten olen täällä aikaisemmin maininnut, siitä elämäni ikään kuin alkoi.

Toinen päivämäärä josta usein päiväkirjoihini kirjoitin oli 22.2.2022. Tänään on se päivä. Ajattelin lapsena, että viimeistään tähän mennessä voisin paremmin.

Toteutin lähiaikoina pitkä-aikaisen unelmani; Avasin oman nettikaupan kierrätysmateriaaleista valmistamistani koruille sekä vintage- vaatteille. 



Tänään oli hyvä päivä. Listasin lisää tuotteita nettikauppaani; Siinä kesti kokonainen työpäivän mittainen päivä!
Kävin poikaystäväni luona kyläilemässä ja hän oli valmistanut meille keittoa, jota söin itse tekemieni sämpylöiden kanssa <3 Katsoimme myös ensimmäisen Matrix- elokuva, joka on eräs lempielokuvistani!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki lapset eivät pidä huvipuistoista

Vaikka koin lapsena kouluarjen raskaana, koin silti, etten oikeastaan halunnut, että kesäloma tai muut lomat koskaan alkaisivat. Tai, että n...