sunnuntai 24. joulukuuta 2017

Kertomus



EDIT//: 4.4 Blogini kertoo autismista ja aspergerista. En ole ammattilainen, mutta olen tutkinut asiaa paljon ja aion jatkossa tutkia enemmän ja kirjoitan omia pohdintojani tänne aiheeseen liittyen.

EDIT//: Kävin 22.2 erikoislääkärin haastattelussa. Sain varmistuksen epäilyksiini.

Tässä blogissani kerron mutkien kautta kuinka päädyin tilanteeseen, että olen menossa asperger/autismi/adhd- tutkimuksiin. Postaan myös vanhempia kirjoituksia vuosienkin takaa, jotka ilmestyvät vanhimpiin teksteihin niiden ajankohdasta riippuen. Jatkoa ajatellen kerron miten tutkimukset etenevät. Kirjoitan myös runoja.

Olen itse hyvin varma, että olen löytänyt ratkaisun, jota koen etsineeni koko ikäni. Se ajatus saattaa loistaa kirjoituksissani. Pyrin kuitenkin siihen, että kirjoitan neutraalisti, sillä minulla ei ole tällä hetkellä ammattilaisen tekemää diagnoosia.

Tämä on kertomus siitä kuinka löysin itseni itsestäni.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki lapset eivät pidä huvipuistoista

Vaikka koin lapsena kouluarjen raskaana, koin silti, etten oikeastaan halunnut, että kesäloma tai muut lomat koskaan alkaisivat. Tai, että n...