maanantai 25. joulukuuta 2017

Sanojen kohtaaminen

Yks päivä..tai oikeastaan yö mun läheisen ja omat ajatukset ja sanat jollain ihmeenlailla kohtasivat. Ja sain sanotuksi, että oon menossa tutkimuksiin. Ja kerroin mitä varten.
Sitten hän sanoi, että on jo monia vuosia/hetkiä ajatellut, että mulla totta tosiaan olla se minkä takia menen tutkimuksiin! Se oli jotenkin todella hämmentävä ja jokseenkin helpottavaa kuulla! Sain vahvistusta siihen ettei tää oo mitään mun kuvittelmaa.
Hän kertoi myös, ettei oo epäilyksestä ikinä maininnut..koska ajatteli, että voisin loukkaantua. Ja oon ilonen, että hän ei oo kertonut, vaikka totta kai olis ollu ihana tietää aikaisemmin.
Musta vaan tuntuu, että tän oli tarkoitus mennä just näin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki lapset eivät pidä huvipuistoista

Vaikka koin lapsena kouluarjen raskaana, koin silti, etten oikeastaan halunnut, että kesäloma tai muut lomat koskaan alkaisivat. Tai, että n...