lauantai 11. joulukuuta 2021

Minulta varastettiin

Huomasin tänään, että pyöräni tankolaukku oli kadonnut. Se oli varastettu. 
Tämän huomaaminen on sekoittanut koko päiväni ja tulee sekoittamaan päiviäni vielä pitkäksi aikaa. Tavaroiden katoaminen on minulle todella vaikea asia ja minun on lähes mahdotonta päästä asiasta yli ennen kuin tavara on löytynyt. En kykene ajattelemaan mitään muuta kuin sitä missä tavara voisi olla.
Kun tiedän, etten tavaraa tule saamaan takaisin asia järkyttää minua vielä enemmän. 

Olin niin järkyttynyt ja vihainen, että kirjoitin varastajalle lapun, jonka ajattelin kiinnittää varaston oveen. Mutta sitten ajattelin, että varastaja saattaa kostaa ja ottaa koko pyöräni. Niinpä toin pyöräni lukollisesta pyörävarastosta asuntoni sisälle. Nyt sitä on vaikeampi ottaa tai tuhota. Ja voin laittaa viestin varastajalle näkyviin. 

Pyörä on nyt eteisessäni ja se näyttää omituiselta. Kaikki siinä on ihan väärin. Kaikki näyttää ihan väärältä. Ihan kuin se ei olisi enää minun pyöräni. Pyörän näkeminen saa minut ahdistumaan aina uudestaan. Minun on vaikea ajatella mitään muuta kuin sitä missä pyöräni laukku on. Mihin se on voinut kadota? Missä se on? Kuka sen vei?

Jos minä jotain vihaan niin se on ihmisiä jotka varastavat. Oli varastettu asia minun tai jonkun muun. He saavat minut tuntemaan suurta ahdistusta ja myös pelkoa pitkäksi aikaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki lapset eivät pidä huvipuistoista

Vaikka koin lapsena kouluarjen raskaana, koin silti, etten oikeastaan halunnut, että kesäloma tai muut lomat koskaan alkaisivat. Tai, että n...