maanantai 29. tammikuuta 2018

Epäloogiset kysymykset

Kun yritin päästä lääkärin juttusille ja minua pompoteltiin vähän ympäri kaupunkia eräs terveydenhoitaja kysyi minulta miksei minulta  ole tutkittu tätä asiaa lapsena? Tai, että miksi tätä ei ole lapsena minulla huomattu?
En osannut vastata.. Se jäi vaivaamaan minua hyvinkin paljon. Oikeastaan, kaikki mitä sama hoitaja kysyi ja sanoi, jäi vaivaamaan minua.
Olen kuitenkin nyt miettinyt asiaa ja tulin siihen lopputulokseen, etten ehkä ollutkaan niin tyhmä kuin minä itse olin ajatellut ja miten hoitaja kohteli minua, vaan kysymyksissä oli virheitä tai ne eivät olleet loogisia. Esimerkkinä juurikin ylemmässä mainistemassani kysymyksessä oli väite, ettei minua ole tutkittu ja väite siitä, ettei kukaan ole huomannut minussa mitään poikkeamaa.
Nämä eivät kuitenkaan pidä paikkaansa.
Näin jälkeen päin asiaa pohdittuani hoitajan käyttäytyminen minua kohtaan oli jokseenkin kyseenalaista ja voisin sanoa myös, että epä-ammattimaista, jopa törkeää.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki lapset eivät pidä huvipuistoista

Vaikka koin lapsena kouluarjen raskaana, koin silti, etten oikeastaan halunnut, että kesäloma tai muut lomat koskaan alkaisivat. Tai, että n...