perjantai 26. tammikuuta 2018

Olenko tyhmä

Uskon, että moni ihminen joka on mut tavannut on huomannut, että oon jotenki erikoinen, hyvällä ja/tai huonolla tavalla. Mutta harva on ymmärtänyt, että millä tavalla. Sitäkin harvempia on se ees kiinnostanut.
Moni on myös ajatellut et olen jotenkin vain tyhmä. Ja voin sanoa, että jos tyhmyys mitataan sillä perusteella kuin paljon keksin kaikenlaista nokkelaa sanottavaa ja kuin moni ihminen sille nauraa. Tai jos sanonkin jotain nokkelaa nii kuin hyvin ite tajuan, että oon ees sanonu jotain nokkelaa ja ymmärrän miks kaikki nauraa, nii voin todeta, että oon sit ihan hirveän tyhmä. Suurimman osan elämästäni oon viettänyt niin etten tajua yhtään mistä ihmeestä te ihmiset oikein keskustelette ja mitä te oikein nauratte.
Mutta juttu jatkuu vielä. Jos sellanen ei oliskaan tyhmyyden-aste vaan vaikka se kuin hyvin osaa ratkasta tehtävän johon ei oo mitään ohjetta, ei oo mitään kaavoja, ei oo mitään numeroita eikä kirjaimia, kukaan ei voi auttaa, kukaan ei ees tiedä mihin sä tarvisit apua, kukaan ei tunnu ees tajuavan mistä tehtävästä sä oikein puhut ja käskevät sun olemaan ajattelematta asiaa ja unohtamaan. Jos siltikin ratkaisisin tehtävän ja sillä tavalla määritellään tyhmyys, niin siinä tapauksessa olen nero.

Lisää tietoa mihin tehtävään liittyen kirjoituksessa nimeltä Laskukaava

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki lapset eivät pidä huvipuistoista

Vaikka koin lapsena kouluarjen raskaana, koin silti, etten oikeastaan halunnut, että kesäloma tai muut lomat koskaan alkaisivat. Tai, että n...